LIFESTYLE
0

Razvan Nacea : La 15 ani tatal meu mi-a dat primul birou : un scaunel la Xerox

Razvan Nacea este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din turismul romanesc. Provine dintr-o familie implicata de multi ani in turism, dar a preferat sa urmeze in cariera fiecare pas pentru a castiga experienta si a vedea cum functioneaza totul.In prezent este implicat in proiecte educationale si medicale si a fost unul dintre candidatii la […]

Razvan Nacea este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din turismul romanesc. Provine dintr-o familie implicata de multi ani in turism, dar a preferat sa urmeze in cariera fiecare pas pentru a castiga experienta si a vedea cum functioneaza totul.In prezent este implicat in proiecte educationale si medicale si a fost unul dintre candidatii la presedentia ANAT, patronatul turismului romanesc.

ST: Domnule Razvan Nacea, cand ati inceput sa invatati despre turism si sa va doriti o cariera in domeniu?
Mi-am inceput “cariera” in turism la varsta de 15 ani cand tatal meu mi-a dat primul “birou”… un scaunel la Xerox . Nu o sa uit niciodata ce suparat am fost pe el atunci, insa abia dupa ceva timp am realizat cate am invatat in si despre vanzari in perioada aceea. Apoi au urmat cursuri de perfectionare pentru agent de turism, agent de ticketing cu diploma IATA , ghid si multe alte cursuri de specializare in turism care mi-au mancat verile si zilele in care altii mergeau la bunici in vacanta sau la strand. Anii de ghid au fost cei mai frumosi ani din viata mea si imi amintesc mereu cu drag de primul meu grup de 45 de copii condus tot de un copil de doar 18 ani care a plimbat grupul prin toata Europa. Am trecut apoi prin toate departamentele unui hotel de la spalat vase pana la functia de director de hotel si am avut posibilitatea sa lucrez chiar intr-un hotel palat in Elvetia timp in care am invatat ce inseamna disciplina, punctualitatea si obsesia permanenta pentru depasirea asteptarilor clientilor. Stiu foarte bine ce inseamna munca si nu ma sfiesc sa pun mana si sa ma implic. Tatal meu mi-a spus mereu ca daca vrei sa conduci sau sa delegi trebuie sa stii tu in primul rand foarte bine sa faci acel lucru ca sa stii ce sa ceri.

nacea1-768x317
ST : Cum vedeti turismul romanesc in ultimii ani? Care sunt zonele care s-au dezvoltat cel mai bine si care sunt trendurile ?
Noi cei din turism traim si activam intr-o industrie foarte frumoasa care cunoaste o dezvoltare si expansiune uimitoare. Turismul pare ca se muta cu o viteza uluitoare in lumea online iar tehnologia care schimba felul in care lucram, interactionam si furnizam serviciile nu s-a sfiit sa influenteze si industria noastra, a oamenilor din turism. Cred insa ca lumea are in continuare nevoie de oameni, de consultanti care sa-i sfatuiasca corect. Mai ales in domeniile de nisa precum turismul medical si educational.
ST : Ce lipseste turismului romanesc pentru a dezvolta mai mult zona de incomming? Este vorba de infrastructura, de agrement, sau pur si simplu de imaginea Romaniei in ochii multor turisti straini?
Conform unei statistici internationale putini straini ne viziteaza datorita lipsei de incredere si siguranta. Deci trebuie sa transmitem mai bine ca Romania este o tara sigura si ca avem servicii de calitate. Dovada ca majoritatea turistilor straini care ne viziteaza tara raman uimiti de frumusetile de aici, de cultura, de traditii, de autenticitate, de gastronomie, de ospitalitatea caracteristica. Eu am inteles ca este nevoie de un brand pentru promovarea incomingului in strainatate de aceea am investit impreuna cu un medic intr-un centru de excelenta in sanatate si turism prin care vrem sa transformam turismul medical intr-un brand de tara.
ST : Ati avut poriecte in tara si strainatate. Care sunt cele doua proiecte la care tineti cel mai mult?
Unul deja l-am dezvaluit : Centrul de excelenta in Sanatate si Turism, un proiect unic in lume pe care vrem sa-l dezvoltam in toata lumea. Iar unul care ramane mereu de suflet este povestea brandului de turism medical si a celui educational, Seytour Medical Tourism si Seytour Educational Group . Unul l-am creat din dorinta nebuna de a nu mai trece si altii prin problemele medicale prin care am trecut eu cu familia mea, iar celalalt este pentru copii. Am considerat mereu ca educatia reprezinta cea mai buna investitie pe care o poti face . Si in plus iubesc copiii Dupa nici 4 ani de la lansare cele 2 branduri ajung cunoscute si la Hollywood unde sunt invitat de catre Jerry Sherlock , 2 branduri 100% romanesti de care voi fi mereu mandru impreuna cu echipa mea.

Your Trainer

There are 0 comments

Leave a comment

Want to express your opinion?
Leave a reply!