LOVE AFFAIR
0

5 ponturi pentru a creste nivelul de testosteron

  Stim ca odata cu varsta nivelul unor anumitor hormone scade in roganismul nostru. Testosteronul este unul dintre acestia, iar barbatii simt dupa varsta de 40 de ani tot mai evident consecintele acestei diminuari. S-au facut multe speculatii , s-au incercat tratamente de completare a testosteronului, dar efectele secundare nu sunt studiate suificient. DE aceea […]

cresterea nivelului de testosteron

 

Stim ca odata cu varsta nivelul unor anumitor hormone scade in roganismul nostru. Testosteronul este unul dintre acestia, iar barbatii simt dupa varsta de 40 de ani tot mai evident consecintele acestei diminuari. S-au facut multe speculatii , s-au incercat tratamente de completare a testosteronului, dar efectele secundare nu sunt studiate suificient.
DE aceea este important pentru barbate sa creasca nivelul de testosterone in mod natural, mai ales in perioadele de oboseala si stress profund. Iata 5 ponturi pentru a creste nivelul de testosterone :
Pontul nr 1 : Faceti miscare
Nivelul testosteronului este mai ridicat cand facem miscare sau mergem la sala. In cazul exercitiilor insa trebuie avut grija sa nu ajungem in stadiul de extenuare pentru ca in acel moment apare efectul invers
Pontul nr 2 : Consumati suficienta apa
Deshidratarea scade nivelul de testosterone. Consumul sufficient de apa zilnic ajuta atat la cresterea nivelului de testosterone cat si la o detoxifiere mai buna a organismului, cu efecte benefice in acelasi sens.
Pontul nr . 3 : Lipsa somnului reduce dramatic nivelul de testosteron
Este poate pontul cel mai important si principalul motiv al problemelor barbatilor. Daca orele de somn sunt mai putin de 8 in fiecare noapte nivelul de testosterone scade cu 10-15%. Daca perioada cu doar cateva ore de somn depaseste o saptamana nivelul de testosterone poate fi afectat printr-o scadere chiar si de 30% ceea ce se va resimti direct in dorinta si performantele sexual sau nivelul masei muscular. Expertii discuta in ultimii ani ca scaderea nivelului de testosterone duce si la imbatranirea generala si accelerate a organismului.
Pontul nr 4 : Mancati oua si alimente care genereaza cholesterol bun
Este important sa consumati oua in aceste perioade pentru a creste nivelul de testosteon. Proteinele din oua sunt cele mai apropiate de structura proteinei umane si ajuta la cresterea nivelului de energie si a anumitor hotmoni important pentru organism. De aceea consumul oualelor se recomanda si in cazul programelor de crestere sau intretinere a masei muscular
Pontul nr. 5 : Folositi pauzele pentru a va destresa
Stressul este un eement ce influenteaza acest process. Nu neglijati pauzele sau iesirile seara si la final de saptamana. O vacant din cand in cand regenereaza organismul atat psihic cat si prin reglarea nivelului de hormone generate de organism pe cale naturala.
Nu neglijati stresul, oboseala si celelalte 5 ponturi pentru cresterea nivelului de testosterone. Este de preferat ca organismul sa se autoregleze si regenereze natual decat sa folositi medicatie, atat timp cat problemele de sanatate sunt doar simple dereglari de moment.

Your Trainer

There are 0 comments

Leave a comment

Want to express your opinion?
Leave a reply!